lördag 28 februari 2009

Hej från Surfers Paradise!

Hej hej

Hoppas att ni har det bra där hemma.
Det här får bli en liten snabb och kortare uppdatering för vi får 2 timmar om dagen på nätet på campingen här och alla 3 ska göra allt vi behöver göra=)

Vi är nu uppe i Surfers Paradise,v i kom upp hit i onsdags.
Vi åkte från Hazelbrook i tisdags men stannade på ett annat ställe på vägen upp.
Där vi stannade var det en liten mysig camping som vi satt upp tältet på och dom hade pool och bubbelpool så där låg vi på kvällen, jätte skönt=)

Sen på onsdag morgon så åkte vi upp hit och stannade och badade i Byron Bay på vägen, mysig
liten by så kollade vi lite i affärer med och shoppade lite=)
Så kom vi upp till Surfers på eftermiddagen.

Så nu har vi varit där sen i onsdags och ska åka härifrån på måndag morgon för att börja resan hemmåt och stanna en natt på något fint ställe på vägen=)
Här är det kanon fint, fick tag på en kanon camping, inte ens 1 minut att gå till stranden, hör vågorna från havet till tältet=)

Jätte skönt i vattnet och jätte fin lång strand in till Surfers centrum, vi bor i utkanten i Miami High men inte långt dit in.
Vi har legat på stranden lite men har varit lite målnigt dom första dagarna så vi har varit inne i staden med och shoppat lite till och kollat runt=)
Igår så var vi på en jätte häftigt och roligt vatten land, "Wet'n Wild". Var jätte kul med en hel dag där sen så handlade vi lite och grillade här hemma=)

Idag så blev det första hel dagen på stranden, riktigt skönt med kanon väder en hel dag så ska vi äta middag ute ikväll har vi tänkt=)

Vi hade tänkt att vi skulle testa på havs fiske med och göra det imorgon isåfall men det fanns tyvärr inga platser kvar så då ska vi åka en sån där Jet båt istället, det ska tydligen vara häftigt dom ska gå som satan=)

Vi är hemma på tisdag igen så ni får förmodligen en uppdatering då igen=)