torsdag 5 september 2013

Sen uppdatering från i söndags

Söndags var en kanon dag med lite av varje i tränings slag.
Vi vaknade upp och det var kanon väder. Kändes direkt på morgonen att det skulle bli varmt fast det är första veckan på våren.
Så vi gick en promenad på morgonen i skogen. Sen när vi kom hem gjorde vi en härlig kokt frukost och satte oss ute i solen och åt i lugn och ro, inte ofta man har tid med de =)

Efter det blev det packa det sista och sätta oss i bilen upp till Hampton och hem till Tom för körning.
Vi bestämde oss att åka på en trail ride så tanka upp hojarna och USWE på med dricka.
Jätte härlig tur med grymma vyer och back träning.

 
 

Gjorde några fler försök i backen som kallas Mount Impossible. Som jag säkert gjort 150 försök i nu utan att tagit mig upp. Och nu var den ännu svårare efter stormen för nån månad sen med massa regn som la alla lös sten tillbaka överallt som kom inte lika långt som förut. Men jag fortsätter försöka och en dag ska jag upp =) Den här gången kom jag upp gåendes iaf och det var första gången, hehe. Vi hjälptes åt en bit sen körde Stefan upp min hoj den sista biten han med hans långa ben gick typ upp med hojen =) Jag kan lova att det var hårt jobb i den värmen att gå upp med alla grejer på i den lutningen =)

 
 
 
 

Vi blev ute på tur i nästan 2 timmar.

På vägen hem blev det en sväng på gymmet, härligt att få in ett pass där med =)
Sen hem till en lugn kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar