lördag 31 augusti 2013

Trail ride idag med lite coola ställen!

Idag blev det en trail ride i Clarence.


Barkbusters på =)
 

Körningen har gått lite stelt senaste veckorna men lossande lite idag igen.
Har problem med min rygg så jag hoppas att det största problemet hänger där.
Kiropraktorn på måndag hoppas han kan hjälpa mig inför nästa helg då sista AORC är.

Idag hittade vi i alla fall vårt nya ställe för sommaren =P


 
 
 
 
Det där kommer bli ett grymt ställe, köra lite hoj hoppa i och bada lite sen köra vidare =)
Vi var ute i 2 timmar och körde. Vi körde en slinga vi kört förut som har några tuffa backar, tog mig upp för en som jag inte tagit mig upp för förut =) och häftiga utsikter.
Blev lite vila efter 1,5 tim och drick på en av dom.
 

 
 
 
Imorn blir det tempo körning i Hampton på proven där. Gräsprov och två i skogen.
Kanske får bli en trail ride efter igen.
 
Hade bra hörs snart igen

1 kommentar: