torsdag 5 september 2013

Inför helgens sista deltävling i AORC

Hej igen

Igår blev det till att hålla på att jobba med hojarna hela dagen och få dom redo för helgen så vi kunde få ha ledigt och ta det lugnt idag. Vilket vi aldrig provat förut. Utan någon som kan hjälpa en inför race blir det ofta väldigt stressigt med att få allt klart.


Så vi bestämde att vi skulle ta lite extra ledigt från jobbet för dom lovat så fint väder så vi ville vara på stranden hela dagen idag.
Vilket vi gjorde, var heeeeelt underbart och varit 27 grader och jag tog mitt första dopp för den här sommarn, eller de är ju bara första veckan på våren, jag tror vi kommer få en varm sommar i år.



Var helt underbart iaf så åt en härlig frukost på en restaurang i solen sen blev den en promenad upp för berget i Nelson Bay till utsikten. Så himla fint, paradiset!


Sen blev det strandliv för hela slanten sen köpa det sista inför tävling och nu har vi förflyttat oss till staden Dungog där tävlingen ska gå i helgen, inland från Newcastle. Så tar vi oss till depån imorn bitti och sätter upp allt och går prov.

 
 



Hade så bra håll tummarna för mig nu så kanske jag kan ta hem det här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar