söndag 11 oktober 2009

Sol, bad, invigning!

Gått, sol, bad och invigning!

Hej igen.
Jag börjar med att ta gårdagen lite kort. Den bestod mest av att gå prov, vi gick 4 st prov igår.
Det var lite sömre väder på morgonen men sen så blev det bättre och varmt.

Idag så började morgonen med att vi åkte och kollade på några backar på transporten som Tomas hade sagt att vi behövde kolla efter att han åkt pree ride där. Så då var vi och kollade. Gudomlig utsikt därifrån. ( får bli bilder där
ifrån någon annan gång, har vanjas dator igen.)
När vi åkt sunt och kollat på de och kom tillbaka vid 11 till depån så tog jag och gick ner till stranden och la mig lite för det har varit jätte fint väder idag.
Där låg faster och emil och johns mammor och solade så vi låg där ett tag sen gick vi upp och åt lunch tillsammans alla sen så hämtade vi badkläderna och gick ner igen=)
Jag var i och badade,inte så jätte kallt van vande sig och jag var i ett tag faktiskt och simmade och hoppade i vågorna, stora vågor. Sen blev de lägga sig och pressa lite, härligt.

Sen så var det invigning, vi gjorde oss klara och samlades och ställdes upp länderna i bokstavsordning inför paraden på den avstängda gatan.
Där gick vi med flaggor i topp och viftade lite en bit så fick förarna gå upp på en scen och precenteras sen så var den delen över. Sen drog dom galningarna igång som är på varje six days på sina moppar i bruna kappor, helt galna. Efter det så blev det ett jätte fint och stort fyverkeri över depån.

Imorgon bitti så ska jag ut och springa sen så ska vi gå det sista provet som är crossbanan sista dagen. Sen ska vi försöka ta oss till en marknad som några ahr hittat här, vore kul att öra något helt annat ett tag. Se om vi hittar något.
När vi gjort de ska dom andra göra iordning sina lådor som ska med på service så då ska jag nog ner till stranden igen. Skönt.
Sen så är den sista uppladdning till tävlingen börjar på måndag.

Vi hörs snart igen.
Hade så bra där hemma, skickar hem lite värme till er har hört att ni har kallt.

Kram emelie













































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar