fredag 9 oktober 2009

Sol!

Sol!

Första dagen med riktigt fint väder och inget regn, väldigt varmt och stor sol, helt underbart.
Fått lite färg idag i solen hoppas det fortsätter så man fått lite färg när man kommer hem=)

Imorse så var jag ute och sprang en halvtimme innan 7, jätte skönt.
Sen så har jag varit med och gått lite prover, vanja och jag har hunnit gå 2 st. Hann inte mer för det var besiktning och anmälan idag med.
Så mitt på dagen anmälde hon sen så blev det byta om till full mundering för dom för fotografering och sedan direkt till besiktningen.

Jonas hade lite problem med att få igenom den för att den gick för fet men sen så gick de efter att han och pappa fixat lite så nu står hojarna i park ferme. Så får dom itne röra dom förrän start på måndag.


Imorgon så ska vanja och jag upp innan 7 och äta frukost sen ska vi och frittes lag ut och gå prov kvart över 7. Vi ska gå 4 prov imorgon så det blir ca. 5 - 6 tim. Så blir en del motion=)
Kanske även lite turista med faster=)




Har lite fler bilder men ni får nöja er med det här så länge för jag har lånat vanjas dator så jag ahr itne bilderna här.

Hade så bra där hemma så hörs vi nu ska bror låna dator=)

Mvh emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar