tisdag 8 februari 2011

Hej

Hej, såååå tråkigt att det blir så lite uppdateringar=((
Nu i veckan så får vi förhoppningsvais vårat eget internet så då hoppas jag kunna skriva oftare=)

Hoppas att ni har det bra där hemma.
Här är det bra, idag är det behagligt varmt, 25 grader i skuggan.

Igår så FRÖS vi. Det var bara 12 grader igår och mulet, och efter att ha haft uppåt en 40 grader i skuggan varje dag sen vi kom och börjat vänja sig lite med det åsså slår det om och blir 12
grader och fuktigt , då kan jag lova att man fryser=)

Kan ju börja med att ta lite kort om helgen.
Vi körde hoj, inget ovnligt så, vi körde enduro och nmågra varv på crossbanan.
Jess, tjejen i teamet kom hit så fick träffa henne, jätte trevlig, och vi är ganska jämna i farten så det är bra kan vi träna lite ihop=)
Nått som var jätte bra denna lördag var att mina domningar försvann=)))
jätte jätte skönt verkligen, så då testade jag att köra lite längre så körde 1 tim i sträck i 35 graders värme så det var jätte skönt att se att jag klarade det utan camelback=)
Det var en bra dag, på kvällen tog vi bara det lugnt och kollade på film.
På söndagen så var det upp tidigt för att åka iväg till en crossbana som heter Clarense, där skulle vi "köra upp" och göra teori prov för att få våra licenser.
Alla rätt på teoriprovet =) inte så svårt då vi fick göra de här hemma och ta hjälp av dom här för att veta hur deras regler är om allt=))
Uppkörningen slapp vi göra bland konor och sånt hon sa åt oss att åka ut att träna bara så skulle hon kolla lite då så det var skönt.
Och denna söndag så vräker regnet ner så vi fick köra i hällregn och jätte lerigt och blött men den var kul, kul att köra lite cross igen=))
Sen var det bara hem och ta rätt på all skit=)
Vi hade velat köra en crosstävling som är nu i helgen men vi kommer tyvärr inte hinna få våra licenser så den kommer inte bli av=(
Så nästa och första för oss blir nationals som det verkar som är den 26e feb.

På torsdag så har teamet photoshot här så imorn kommer alla som är med i teamet hit så ska dom hålla på med de hela torsdagen och fredagen med om dom inte hinner klart.
Så då ska jag åka och träna någonstans, vet inte vart än=)
Ska bli kul att träffa Merriman och dom, Chris Hollis har varit här sen i söndags och sak vara här hela veckan, här är trevlig.
Idag så har jag jobbat hela förmiddagen här på farmen.
Vi måste jobba 1,5 tim var jag och Stefan i veckan eller den ena 3tim, vi måste få ihop 3 tim det är som betalning för att vi bor här så det är bra=))
Det utöver 1,5 tim vardera får vi betalt=)
Började med att tvätta alla fönster på huset imorse, sen fixade jag lite träd och buskar klippte dom, sen har jag rensat en rabatt och sågat ner ett träd.
Blir lite fix med Geoffs filmkamera med sen.
Hoppas ni har det bra där hemma, ni går mot fina vårdagar nu, sanrt är dom där=)))
Massor med kramar till er


Lite bilder sen vi var inne i Sydney i onsdags










Saknar den här lilla goooa mjukisen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar