fredag 6 december 2013

GOD JUL :)

Hej
Sen jag skrev sist så har det hänt en hel del :)
Stefan har kommit hem igen och Ullis och Anders har hunnit varit här i 2 veckor.
Var kul att ha dom här :) försökt hitta på så mycket vi kunnat med dom men ickså varit tvungna att jobba nästan varje dag.
Vi spenderade 2 dagar i fina sydney :)




Varje år har ADB Magazine ett årligt awards night. För en vecka sen så var vi på den :)
Jag gick med i the parade of champions :) var kul att gå upp för de :)


Jag har en väldans julkänsla i år. Det är jätte härligt :) första gången sen vi flyttade hit :)
Jag längtar som ett litet barn :) även fast jag plockade en hel skål med mandariner från trädet i trädgården idag då har jag ändå de :)


Vi har gjort test för ADB Magazine onsdag och torsdag.
I onsdags testade vi nya 2014 450 cross hojar.
Riktigt kul, jag tycker de är kul att köra lite 450 med :)
Var en tuff dag. Inte suttit på hojen på 4 veckor så rätt på testning når vi kör varje hoj
minst 20 min och i rad och det var 38 grader varmt och jätte kvaft.
Men hade jätte kul.
På natten till igår så fick vi regn så banan var kanon igår när vi testade alla 250 hojar :)
Älskar nya yamaha 250 det är en grym hoj ni måste testa den. 
Läääängtar sååååå mycket tills jag får hämta min :)

På vägen hem efter testet så åkte vi till ikea och fick lyx middag :) 
Köttbullar potatismos lingonsylt och JULMUST :)))
Vi köpte lite gott i matdelen på ikea :) Glögg, sill, pepparkaksdeg och lite lös godis och knäckebröd :)


Idag har jag bakat pepparkakor :) inte varje år man gör några pepparkakor som ser ut som känguru :)
Yumm jätte gott :)


God Jul på er alla :)))
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar