onsdag 25 december 2013

God Jul

God Jul alla :)
Hoppas ni haft en jätte bra julafton med massa mys med familj och vänner :)
Och att ni varit snälla så ni fick något roligt från tomten :)



Här har vi haft en jätte mysig jul med mamma och pappa som vi hämtade
på flygplatsen i söndags.
Då var det jätte varmt och i måndags var det ännu varmare.
Men igår och idag har de tyvärr bara vräkt ner regn.
Inte vad jag räknat med direkt, hade hoppats på en riktigt varm och riktig australiensisk jul. Men tyvärr inget man kan styra över. Varit en jätte bra jul iaf. Varit lite mysigt med för haft massa ljus tända nu när de varit regnigt och lite mörkt.
Vi åt en god frukost tillsammans
sen gick vi ut och gick en bushwalk mitt på dagen sen blev de sen lunch
tidig middag innan paket öppning :)







Jag fick massor med snygga träningskläder :))
Jag hade köpt en enhjuling till mig och Stefan :)
Jag gjorde några försök igår kväll då gick de inte så bra,
var så länge sen sist. Men idag när jag testade igen så klarade jag det :)










God Jul till er alla hoppas ni har de jätte bra
Önskar Emelie







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar