torsdag 31 oktober 2013

What a beautiful day

Senaste veckan har det varit underbart väder.
Varit många bra och hårda träningspass, precis som de ska :)





Jag ska ta ett brejk från hojen ett tag nu och bara träna hårt
med kondition och styrka.

2 veckor sen hade vi sista deltävlingen i NSW state enduro championship uppe
I Kyogle.
Första dagen gick bra, trivdes riktigt bra att vara tillbaka på mon hoj. Jag vann lördagen.
Fick inte riktigt till de lika bra på söndagen då jag blev 2a.
Men jag vann mästerskapet.  Det var mitt 4e mästerskap det här året.
Känns bra :)
Imorgon blir det fest och prisutdelning för NSW state enduro, state, xcountry championship :)

Fick hem lite nya grymma kläder från LKI Loosekid idag :)





På söndag skjutsar jag Stefan till flygplatsen. Då pker han hem till Sverige och hälsar på.
Önskar jag kunde åka hem ett tag och hälsa på. Men jag får stanna i sommar vädret :)

Hade så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar