onsdag 9 oktober 2013

Back Downunder

Tillbaka i Australien igen efter 2 jätte roliga veckor på Sardinien med Six Days.

Körningen där gick inte riktigt som jag hade velat med lite problem att vänja sig med hoj och väldiga problem med domningar i händerna och en skadad handled.
Men efter omständigheterna så är jag väldigt nöjd med ett Lag VM Silver och en 5e plats induviduellt och att gå i mål i mitt första Six Days.
Har haft 2 jätte bra veckor med jätte roligt sällskap , massa skratt och jag har lärt mig massor.

Nu är jag tillbaka hemma i Australien igen. Tyvärr drog jag på mig en förkylning på flygningen så till att börja med att är de att bli av med den som gäller.
I helgen så väntar filmning för Vurb Moto om vårt liv och körning här. Det ska bli jätte kul och intresssant :)
Varit ca 30 grader här idag och imorn ska det bli ännu varmare, 39 grader i sydney. Väldigt varm vår. Blir nog väldigt varm sommar.

Nästa helg har vi sista deltävlingen i NSW Enduro state Championship uppåt gränsen till QLD så är ca.10 timmar dit så har en liten resa igen då :)

Hade bra


Kvällpromenad i värmen
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar