onsdag 28 januari 2009

Det drar ihop sig, snart Australien!

Hej

Nu börjar det verkligen dra ihop sig.
Som dom flesta kanske redan vet så åker jag till Australien på söndag den 1 feb och kommer hem igen den 6 mars.
Det blev bestämt för ca 3 veckor sedan då vi bokade biljetter.
Jag åker med min pojkvän Stefan och hans bästa kompis Jimmie.
Vi kommer att bo i Hazelbrook i Blue Mountains, ca 1,5 tim från Sydney hos Stefans föräldrar.

Det ska bli helt underbart att komma till varmare bräddgrader, med träning, äventyr och bad.
Jag kommer att få hyra en hoj där nere några dagar i veckan så det kommer att bli perfekt barmarks träning inför säsongen.
Dom andra dagarna så blir det konditions träning och styrka, ingen semester från träningen såhär inför säsongen, de blir hård träning=)

Jag kommer att försöka hålla er uppdaterade om vad som händer och försöka få upp lite bilder så att ni kan hänga med på våra äventyr.

Jag sätter mig på tåget till Stefan på lördag så får vi skjuts från honom till flygplatsen i Göteborg på söndag.
Så nu dom sista dagarna innan jag åker så blir det tvätta, packa och träna.

Hade så bra så hörs vi snart igen.

Mvh Emelie


Three Sisters, bor i närheten av dom

1 kommentar:

  1. Hallo down there. Vilka fina bilder. Du var fin i cowboyhatten!!!. Låter härligt med sol och bad. Du anar inte vilka problem jag har haft med att komma in på din blog. Jag hoppas du får hälsningen nu. Hälsa alla!
    Kram från faster Monica

    SvaraRadera